با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ نظام ۳-۳-۶ یک طرح شتابزده و نسنجیده بود
زیارت عاشورا

نظام ۳-۳-۶ یک طرح شتابزده و نسنجیده بود

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان با بیان اینکه نظام ۳-۳-۶ یک طرح شتابزده و نسنجیده بود، گفت: با وجودی که ادعا شد هزاران ساعت کار کارشناسی بر روی این طرح انجام شده، اما مشکلات زیادی برای سیستم آموزشی ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری فرهنگیان ، بهمن پارسا پیش از ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان اظهار کرد: پروژه مهر مهم‌ترین پروژه برای آغاز سال تحصیلی جدید و مهم‌ترین دغدغه همکاران فرهنگی برای ایجاد فضای شاد و با نشاط در مدارس برای دانش‌آموزان است.

وی گفت: کمیته‌های پنج‌گانه فعالیت خود را برای شروع سال تحصیلی شاد و با نشاط آغاز کردند که در این میان یکی از چالش‌های بزرگ آموزش و پرورش ساماندهی نیروهاست.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان ادامه داد: انتقال نیرو از متوسطه دوم به اول و جابجایی نیرو مشکلی جدی را در سیستم آموزشی به وجود آورده است.

وی تصریح کرد: ساماندهی نیروی انسانی از متوسطه دوم آغاز و مازاد نیرو بین متوسطه اول تقسیم می‌شود که در این بین چالش‌هایی ایجاد شده است.

پارسا با بیان اینکه همکاران فرهنگی از متوسطه دوم به متوسطه اول که یک مقطع پایین‌تر است نمی‌روند، خاطرنشان کرد: معتقدم نظام ۳-۳-۶ یک طرح شتابزده و نسنجیده بود.

وی گفت: با وجودی که ادعا شد هزاران ساعت روی آن کار کارشناسی شده، اما مشکلات زیادی را برای سیستم آموزشی به وجود آورده است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان تصریح کرد: نظام ۳-۳-۶ در حالی شروع شد که فضای کافی در مقطع ابتدایی نداشتیم.

وی گفت: جابجایی نیرو و مازاد باعث اعتراض تعدادی از فرهنگیان در شهرستان شده که اعتراض خود را به مدیرکل آموزش و پرورش همدان ابلاغ کردند.

سیستم گرمایشی ۳۰ مدرسه در همدان استانداردسازی شد

معاون فنی اداره کل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان نیز در ادامه جلسه اظهار کرد: ۳۰ مدرسه در ناحیه یک و ۲ و منطقه قهاوند به لحاظ سیستم گرمایشی استانداردسازی شدند.

محمدرضا مرادی عنوان کرد: مبلغ یک‌میلیارد و ۷۳۱ میلیون تومان برای ۳۶۴ کلاس درس که در قالب ۳۰ مدرسه بوده هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: به طور متوسط برای استانداردسازی سیستم گرمایشی یک کلاس مبلغ ۷ میلیون تومان نیاز است تا بتوانیم به صورت کامل استانداردسازی را انجام دهیم.

معاون فنی اداره کل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان در پایان گفت: باید تلاش می‌کنیم تا قبل از شروع سال تحصیلی و یا رسیدن فصل سرما مشکل سیستم گرمایشی را در مدارس حل کنیم.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 10 شهريور 1394برچسب:, | 1:15 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |